svenskaengla

Alla inlägg under mars 2012

Av Engla - 21 mars 2012 19:40

hej det är Lolipop_love på moviestarplanet        

jag är hos min kompis ja  ni vet engla!

 jag är hel förälskad i dom här smileysarna    

gissa vilken låt jag nynnar på

a) amazing

b) euphoria

c) sean den förste banan 


KOMENTERA!  



  


 

      

:/

Av Engla - 5 mars 2012 15:49

Heii ;[ Känner mig lite nere idag          Jag säger inte vrf blir säkert bara värre dåå )):


Dans idag YEEY :D GÖTT :P Förlåt att jag inte bloggar så mkt fast det är ju typingensomläser suck...:P


PUSS Iaf (: Bjuder på en bra remix  för att peppa upp stämningen sååååååååååååå next stop tisdag ------>

-----------> I

              I

              I

              v 

<------------------

             ^

             I

             I

             I

följpilen  

vet skummis som sitter menmen (: Im blue ......



// Englizz  



:D 

Av Engla - 2 mars 2012 11:00

Förlåt allihopa det är lite krongel med bilderna så jag kan ejjj )): Och föråt för att jag inte har bloggat vart i gbg och där var det AWESOME sen vill jag hällsa till MISSBEST och ALEX ZTAR <33 ni är bäst puss ^^



MST dra till min kompis ni vet kompisar före bloggen :D <<3 HAha nej skojja bloggen är min kompis /:



// Englizz

Presentation


нι мy ɴαмe ιѕ eɴɢlα αɴd ιм ғαмeoυѕт

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards